4 spørgmål og svar i

Skade

Hvad dækker Wash World i tilfælde af skader?

Wash World er ansvarlige jf. gældende erstatningsregler i Danmark. Der ydes ikke erstatning for sidespejle, vinduesviskere, antenner, spoilere, reservehjul, pyntelister, stænkklapper, lavprofildæk, stoftag, fælge, samt ekstra udstyr, der beskadiges under vask. Maskinstop betragtes ikke som maskinfejl.

Det er kundens ansvar, at sikre bilen overholder højde- og breddemål. Hertil er følgende biler ikke tilladt i vores vaskeanlæg; pickup trucks uden hardtop, biler med lifte, biler med skiboks el.lign.

Du kan læse om vores handelsbetingelser her

Hvem vurderer skadesanmeldelserne?

Skadeanmeldelser håndteres og vurderes af en professionel uvildig tredje part.

Skulle der være uenighed omkring afgørelsen i skadeanmeldelsen, vil det være muligt at starte en regressag gennem dit eget forsikringsselskab, og her er det muligt, at få materiale udleveret til gennemgang hos taksatoren i dit forsikringsselskab. Video materiale udveksles udelukkende mellem professionelle skadetaksatorer, altså mellem forsikringsselskaberne.

Hvad er betingelserne for at anmelde en skade?

Skader på bilen som følge af korrekt brug af vaskehallen og som Wash World, ifølge vores handelsbetingelser, er erstatningspligtig for, skal anmeldes umiddelbart efter skaden er sket og senest 18 timer efter hændelsen. 

Hvordan anmelder jeg en skade?

Hvis din bil har fået en skade i vaskehallen, skal du lave en skadesanmeldelse hos os. Dette gør du ved at trykke "Kontakt os" nedenfor.

Skaden skal anmeldes indenfor 18 timer efter hændelsen, og du skal sende fyldestgørende billeder af skaden med i anmeldelsen. Sørg for at tage billeder af skaden fra alle vinkler, og beskriv forløbet så nøje du kan. Når skaden er anmeldt, så kan du forvente svar fra en ekstern sagsbehandler indenfor 5-7 hverdage.

Fandt du ikke svar på dit spørgsmål? Bare rolig, vi sidder klar