6 spørgmål og svar i

Reklamation af vask

Hvordan laver jeg en reklamation for Vask Selv?

Hvis du har oplevet udfordringer med vores Vask Selv eller måtterenser så skal du blot udfylde kontaktformularen nedenfor.
Beskriv præcis hvad du har oplevet og vedhæft billeder.

Hvad kan jeg forvente af en vask?

Da vi har fire forskellige vasketyper, så skal du selvfølgelig forvente forskelligt vaskeresultat. Vi har heldigvis nogle produktbeskrivelser, som beskriver hvad du kan forvente af vasken.

Basis: Enkel og lynhurtig bilvask, som fjerner løst støv og overfladesnavs efterfulgt af en let tørring.

Guld: God og hurtig bilvask, som fjerner det meste løse snavs efterfulgt af en god tørring.

Premium: Særdeles god og grundig bilvask, som fjerner alt løst snavs efterfulgt af en god tørring.

Premium Plus: Luksus og omhyggelig bilvask, som effektivt fjerner alt løst snavs med et skinnende resultatet, efterfulgt af en udmærket tørring. 

All Inclusive: Luksus bilvask med All Inclusive som giver dig en skinnede ren bil med alt du behøver og mere til efterfulgt af ekstra tørring

Oplever du, at din bilvask ikke levede op til produktbeskrivelsen, skal du kontakte os via. nedenstående kontaktformular, hvor du skal beskrive hvor og hvorfor din vask ikke levede op til produktbeskrivelsen samt vedhæfte billeder af dit vaskeresultatet.

Hvad kan jeg forvente af tørringen?

Da vi har fire forskellige vasketyper, så skal du selvfølgelig forvente forskelligt tørreresultat. Vi har heldigvis nogle produktbeskrivelser, som beskriver hvad du kan forvente af tørringen.

Basis: Enkel og lynhurtig bilvask, som fjerner løst støv og overfladesnavs efterfulgt af en let tørring. 

Guld: God og hurtig bilvask, som fjerner det meste løse snavs efterfulgt af en god tørring.

Premium: Særdeles god og grundig bilvask, som fjerner alt løst snavs efterfulgt af en god tørring.

Premium Plus: Luksus og omhyggelig bilvask, som effektivt fjerner alt løst snavs med et skinnende resultatet, efterfulgt af en udmærket tørring.

All Inclusive: Luksus bilvask med All Inclusive som giver dig en skinnede ren bil med alt du behøver og mere til efterfulgt af ekstra tørring

Oplever du, at tørringen ikke har levet op til produktbeskrivelsen, skal du kontakte os via. nedenstående kontaktformular, hvor du skal beskrive hvor og hvorfor din tørring ikke levede op til produktbeskrivelsen samt vedhæfte billeder af dit tørreresultat. 

 

Jeg har betalt for et tilkøb, som jeg ikke har fået - hvad gør jeg?

Hvis du har betalt for et tilkøb, som du ikke har fået i din vask, så skal du endelig kontakte os via formularen nedenfor. Så sørger vi enten for, at du får en ny vask, at betalingen bliver refunderet eller at du ikke skal betale for tilkøbet på din kommende månedlige betaling.

Skal jeg forvaske min bil?

Vi anbefaler altid, at du forvasker din bil de steder, hvor vaskebørsterne vil have udfordringer med at nå, for at opnå det bedste resultat af din bilvask.

Det omfatter typisk inde i fælgen og udstødningen, under hækspoileren, omkring sidespejle, bagruden og nummerpladen bagpå, samt evt. andre fordybninger på bilen. Det er langt fra alle der oplever udfordringer, men typisk vil en bil have 2-3 steder, som kræver en forvask.

Du har mulighed for, at forvaske din bil ved brug af vores spand, børste og sæbevand, eller i vores Vask Selv stationer på de lokationer som tilbyder denne service.   

For at se hvor i landet vi har Vask Selv stationer, kan du klikke her

Er det muligt at lave en reklamation for en vask?

Hvis du har oplevet en bilvask, som ikke lever op til vores produktbeskrivelser, så er det selvfølgelig muligt at oprette en reklamation for vasken. Du skal blot udfylde kontaktformularen nedenfor. Vedhæft billeder af dit vaskeresultat fra så mange vinkler som muligt, samt sende et billede af din kvittering eller kontoudtog med info om transaktionen, såfremt at betalingen skal refunderes.

Fandt du ikke svar på dit spørgsmål? Bare rolig, vi sidder klar