5 spørgmål og svar i

Profil

Medlemskab på medlemsprofilen

Her har du mulighed for at se status og administrere dit medlemskab. Du kan også ændre dit medlemskab, skifte din nummerplade, sætte dit medlemskab på pause eller opsige dit medlemskab.

Hvis du har flere medlemskaber, så vær opmærksom på, om du administrerer den rigtige nummerplade. Du skifter mellem medlemskaberne ved at klikke på nummerpladen øverst, og så folder drop-down menuen sig ud med de nummerplader, som du har registreret.

Du finder information om dit medlemskab inde på din profil under afsnittet "medlemskab"

Vaskeoversigt på medlemsprofilen

Her kan du se din vaskeaktivitet tilknyttet nummerpladen for en ønsket periode og hvilke tilkøb eller opgraderinger, der er foretaget på en specifik vask.

Du ser informationen om dine vaske her

Betaling på medlemsprofilen

Her kan du opdatere dit betalingskort, hvis du f.eks. har fået nyt kort, som vi skal trække din månedlige betaling fra. Du kan også se dine betalinger, både tidligere trækninger og den næste kommende betaling. Du har også mulighed for at hente dine kvitteringer.

Du kan se al information om din betaling her

Jeg har skrevet forkert e-mailadresse - hvad gør jeg?

Hvis du har skrevet en forkert mailadresse ved oprettelsen af dit medlemskab, kan du enten logge ind på din profil og rette mailen under "Mine oplysninger" eller skrive til os via formularen forneden. Så hjælper vi dig med at rette dét, som ikke er korrekt.

Du kan se- og rette i dine oplysninger ved klikke her

 

Hvordan ændrer jeg mine oplysninger?

Dine oplysninger, herunder dit navn, mail, telefonnummer osv. finder du under "Mine Oplysninger" på din medlemsprofil, hvor du også nemt og hurtigt rette i dem.

Du kan se- og rette i dine oplysninger ved klikke her