5 spørgmål og svar i

Manglende betaling

Jeg har betalt, men modtager stadig betalingspåmindelser?

Hvis du har opdateret dit kort, og du kan se, at dit medlemskab igen er aktivt, så kan det ske, at du fortsat modtager en mail/sms fra os vedr. manglende betaling. Det sker, hvis din betaling krydser dét tidspunkt, hvor vi samler data til udsendelse af mail og sms, hvorfor du blot skal se bort fra beskederne.

Det kan også ske, hvis du har opdateret dit kort, men vi stadig ikke har kunne trække betalingen automatisk. I dette tilfælde vil du kunne se på din medlemsprofil (link til Overblik), at dit medlemskab stadig er i gæld. Her anbefaler vi, at du forsøger at opdatere dit kort igen, eller forsøger med at andet kort.

Du kan se status på din betaling ved at klikke her

 

 

Jeg har modtaget en betalingspåmindelse - er det spam?

Hvis vi ikke har kunne trække din månedlige betaling, sender vi dig en betalingspåmindelse på både mail og SMS. Dette kan verificeres ved at du på dit kontoudtog kan se, at vi ikke har trukket den månedlige betaling, og du kan også altid tjekke status på dit medlemskab inde på din profil. Står medlemskabet i gæld, så er det fra os, du har modtaget påmindelserne.

Du kan altid tjekke status på dit medlemskab ved at klikke her
For at opdatere dit betalingskort, kan du klikke her

Er du i tvivl, eller mistænker du phishing, så er du selvfølgelig altid velkommen til at kontakte os via nedenstående kontaktformular

Kan jeg opsige mit medlemskab under en manglende betaling?

Du kan ikke lave nogle ændringer på dit medlemskab, hvis dit medlemskab er i gæld. For at ændre dit medlemskab, sætte på pause eller opsige, skal du opdatere dit betalingskort og derved betale din udestående betaling. Så snart betalingen er registreret, er medlemskabet igen tilgængeligt for ændringer.

For at opdatere dit betalingskort kan du klikke her

Hvorfor kan I ikke trække betalingen?

Der kan være flere årsager til at vi ikke får lov at trække betalingen automatisk:

  • Betalingskortet er udløbet
  • Betalingskortet er spærret
  • Ingen dækning på betalingskortet
  • Kortudsteder har afvist betalingen (i dette tilfælde skal du blot opdatere dit betalingskort med det samme kort.)

For at opdatere dit betalingskort kan du klikke her

Hvad betyder "manglende betaling"?

Det betyder at vi ikke har haft mulighed for at trække din månedlige betaling automatisk. Det kan skyldes, at dit kort er udløbet, at du afventer nyt kort, at der ikke er dækning på kortet, eller at din kortudsteder har afvist betalingen.

Du kan opdatere dit betalingskort på din medlemsprofil under afsnittet "Betaling"
Du kan også benytte linket i den mail vi har sendt dig, og opdatere dit betalingskort.

  •  Gå til din medlemsprofil
  • Tryk "Betaling"
  • Tryk "Opdatér betalingskort"
  • Udfyld informationerne
  • Bekræft opdateringen

Så snart kortet er opdateret, registreres betalingen, og dit medlemskab er aktivt igen.

For at opdatere dit betalingskort kan du klikke her

Fandt du ikke svar på dit spørgsmål? Bare rolig, vi sidder klar